Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: 100l jak zacząć  (Przeczytany 2180 razy)
paramedic
Nowy
*
Wiadomości: 6


« : Kwiecień 17, 2008, 09:51:13 »

mam taki mały problem jestem calkiem zielony jesli chodzi o akwarystyke ale mam w posiadaniu akwarium 100 l w ktorym wczesniej zimowały sobie karaie złociste w chwili obecnej zostały one przeniesione do oczka i akwarium swieci pustkami a rodzice mowia zebym cos z tym zrobil tak więc prosze o pomoc w zalozeniu od podstaw akwarium dla jakichs milych rybek i chcialbym aby to wygladalo dosc ladnie a nie sprawiało wiekszych problemow   Roll Eyes z gory dzieki  Wściekły
Zapisane
Emi
Global Moderator
Super aktywny
*****
Płeć: Kobieta
Wiadomości: 5480



WWW
« Odpowiedz #1 : Kwiecień 17, 2008, 10:02:16 »

Witaj na forum. Na wstępie parę tematów do przeczytania:

http://akwa.100webspace.net/rady.html
http://www.akwarium.net.pl/port/modules/zalozenie/
http://www.akwarium.net.pl/forum/index.php?topic=6947.0
http://www.akwarium.net.pl/forum/index.php?topic=7951.0

Ok. Jak już przeczytasz to opisz nam jak w przybliżeniu chciałbyś aby Twoje akwarium  wyglądało. Podaj nam także parametry twojej kranówki (twardości i ph uzyskasz dzwoniąc do wodociągów albo kupując testy kropelkowe w sklepie zoo, np z zooleka na ph i twardości kosztują ok 15 zł za sztukę). Na podstawie tych parametrów postaramy się podpowiedzieć Ci, które ryby będą się u Ciebie czuły najlepiej.

Czy masz jakiś osprzęt do tego akwarium? Pokrywę, oświetlenie, grzałkę, filtr?

Zachęcam także do poczytania tematów przyklejonych w poszczególnych działach i zapoznanie się z opcją Szukaj Smiley

Zapisane

Pozdrawiam,
Emi

Górnośląskie Stowarzyszenie Akwarystów - www.gsa.org.pl

Małe jest piękne... ale w większym ryby czują się lepiej.
paramedic
Nowy
*
Wiadomości: 6


« Odpowiedz #2 : Kwiecień 17, 2008, 10:15:29 »